معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بازگشایی و ترمیم مسیر‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت این سازمان قرار دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -داریوش امانی در بازدید از محور‌های مواصلاتی گرفتار سیلاب و بارندگی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان، بسیاری از محور‌های مسدودی ناشی از سیلاب در این منطقه بازگشایی شده و همچنان تعدادی از محور‌ها بویژه محور اصلی کنارک- جاسک مسدود است که بزودی تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ می‌شود.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت هفت کیلومتر از این مسیر مهم با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال سریعا آغاز خواهد شد.

وی گفت: همچنین در مسیر‌های قصرقند - دشتیاری - چابهار - کنارک، پلی وجود دارد که پیش از این اقدامات آن انجام شده و برای تکمیل، نیازمند اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است که مقرر شد این اعتبار در اسرع وقت در اختیار استان قرار داده شود تا این پروژه تکمیل شود.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نظر دارد ترمیم و تعمیر ابنیه‌های بقیه پروژه‌های سیل جنوب سیستان و بلوچستان را بعد از برآورد خسارت و اعتبار سیل که از طریق استان اقدام خواهد شد، انجام دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار