معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی و رهاسازی ۲۳ نفر در شبانه روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - محمد امیرخانی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان در شبانه روز گذشته ۱۴ مصدوم امدادرسانی و ۹ فوتی را در محور‌های مواصلاتی استان رهاسازی کردند.

امیرخانی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای ۳ دستگاه خودرو و ۲ موتورسیکلت در محور مواصلاتی منوجان می‌گوید: در این حادثه ۳ نفر مصدوم و ۷ نفر فوت کردند.

امیرخانی به رهاسازی ۷ فوتی توسط امدادگران پایگاه امدادونجات منوجان اشاره کرد و گفت: این عملیات امدادی در ساعت ۲۱:۲۶ شامگاه جمعه ۱۶ دیماه آغاز و در ساعت ۲۳:۲۴ دقیقه به پایان رسید.

به گفته او هم چنین در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ در محور جیرفت – راین؛ ۲ نفر فوت کردند که توسط امدادگران پایگاه امدادونجات جاده‌ای سربیژن رهاسازی شدند.

او در ادامه با اشاره به مفقود شدن ۳ نفر در کویرلوت شهداد در شامگاه جمعه گفت: یک تیم امدادونجات از پایگاه نهبندان در ساعت ۱:۳۰ بامداد به محل حادثه اعزام و پس از پیدا کردن مختصات جغرافیایی حادثه دیدگان بالاخره در ساعت ۳:۱۵ دقیقه بامداد امروز مفقودین به مسیر اصلی جاده هدایت شدند.

به گفته امیرخانی، در شبانه روز گذشته ۱۱ نفر در محور‌های مواصلاتی استان در برف و کولاک دچار حادثه شدند که امدادگران جمعیت هلال احمر به آنان امدادرسانی کردند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار