مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور گفت: ابهت حاج قاسم در دل دشمن است و هنوز هم دشمنان ما از اسم سردار سلیمانی به شدت می‌ترسند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - سردار عظیم ابراهیم پور مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور در سومین یادواره ۳۰ شهید دستنا گفت: دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و برای این هدفشان برنامه‌ها و توطئه‌های فراوان چیدند، اما هیچ گاه به مقصد نرسیدند.

دشمن ما وقتی به هدف خود نرسید داعش را به وجود آورد که این غده سرطانی نیز در اوج قدرت و در حالی که تمام دشمنان ما پشت این گروه بودند به فرمان رهبر معظم انقلاب و به دست حاج قاسم سلیمانی از روی زمین برداشته شد.


بیشتر بخوانید


دشمنان از سردار سلیمانی می‌ترسیدند و می‌گفتند که با وجود حاج قاسم ما به اهدافمان نمی‌رسیم و به همین خاطر بود که نقشه ترور آن شهید والامقام را کشیدند.

در مکتب سردار سلیمانی یاوران و دوستداران امام زمان (عج) تربیت می‌شوند و مکتبی است که مقدمه ساز ظهور است.

ابهت حاج قاسم در دل دشمن است و هنوز هم دشمنان ما از اسم سردار سلیمانی به شدت می‌ترسند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس بامداد یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۸ هنگام خروج از فرودگاه بغداد در اقدامی جنایتکارانه هدف حمله تروریستی پهپاد‌های آمریکا قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

سومین یادواره ۳۰ شهید دستنا امروز جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ در سالن ورزشی امام علی (ع) در دستنا برگزار شد.

شرکت کنندگان در این یادواره ضمن نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل، شهدا و سردار سلیمانی، بار دیگر با آن‌ها تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار