حسینی گفت :دولت و مجلس در مسائل کلان برای حل مشکلات کشور همدلی و اتفاق نظر دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -سیدمحمد حسینی،معاون پارلمانی رئیس جمهور روز جمعه در سفر به قم در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور گزارشی از عملکرد و فعالیت دولت سیزدهم، ارائه کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: تعامل دولت و مجلس برای حل مشکلات مردم در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و این دو قوه در مسائل کلان برای حل مشکلات کشور همدلی و اتفاق نظر دارند.

او گفت: در دولت سیزدهم ارتباط مستقیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور و هیئت دولت بیش از هر زمان دیگری است و از زمان آغاز دولت ۱۷۰ نماینده از ۱۷ استان کشور در قالب مجامع استانی با رئیس جمهور دیدار و مشکلات، مطالبات و اولویت های حوزه انتخابیه را مطرح کردند.

به گفته حسینی علاوه بر جلسات مجامع استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قالب سفرهای استانی و سایر برنامه ها، دسترسی مستقیمی با رئیس جمهور و سایر اعضای کابینه دولت دارند و رئیس جمهور از زمان آغاز دولت ۶ بار در مجلس حضور یافته و ارتباط بسیار مطلوبی بین این دو نهاد برقرار است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تقدیم بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی گفت: فضای بسیار مطلوبی برای تصویب بودجه پیشنهادی در مجلس شکل گرفته و امید می رود اولین برنامه کلان مالی دولت با تصویب این بودجه اجرایی شود.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و امام جمعه موقت قم نیز در این دیدار، معیشت و اقتصاد را دارای اولویت ویژه دانست و گفت: دولت در این دو حوزه اقدامات خوبی را آغاز کرده که امید می رود منجر به بهبود وضع معیشت مردم و اقتصاد کشور شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار