امام جمعه بندرعباس گفت:عدالت باید پشتوانه مردمی داشته باشد.

 باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس-حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه امروز بندرعباس افزود: عدالتخواهی و مبارزه با فساد نباید هیچوقت پشتوانه مردمی را از دست دهد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: جامعه باید در مقابل فساد و بی عدالتی حساس باشد و افراد ناعادل به انزوا کشانده شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه تحقق عدالت در جامعه اسلامی با حمایت از مظلوم ممکن می‌شود افزود: مسئولان باید به صورت دائم موضوع عدالت را روشنگری کنند و پاسخگوی مردم باشند تا گفتمان عدالت در جامعه رایج شود.

امام جمعه بندرعباس گفت: مردم، صداوسیما، مطبوعات و رسانه‌ها در روشنگری و عدالتخواهی جامعه نقش بسیار مهمی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: اگر حساسیت مسئولان نسبت به عدالت کمرنگ شود به جامعه آسیب وارد می‌شود.

نماینده  ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به سیل اخیر در شرق استان و قدردانی از دستور سریع رئیس جمهور گفت: رییس جمهور به سرعت نماینده ویژه خود را به استان فرستاد تا از نزدیک عمق فاجعه را ببینند و در کوتاهترین زمان، مشکلات بررسی و تصمیم گیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: در امدادرسانی به سیل زدگان، مردم و گروه‌های جهادی حضور پررنگی داشتند تا به سرعت، بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

امام جمعه بندرعباس گفت: وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم هنگام بروز حوادث بسیار زیباست که اکنون به فرهنگ تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: درحوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله باید با اقدامات پیشگیرانه مانند باز کردن مسیر جریان آب و در اختیار گذاشتن تجهیزات لجستیکی کافی، از وقوع آن جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: حضرت زهرا در زندگی خود همیشه در مسیر ولایت گام برداشتند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: امروز وظیفه ماست برای جلوگیری از گمراهی در همه مسائل جامعه، در مسیر، ولی فقیه حرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با تقویت ایمان، باور‌های دینی و تقوا میتوان مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: نماز جمعه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.