همرزم شهید سردار سلیمانی گفت: اقدامات سردار سلیمانی در جهان اسلام، در سال‌های آینده مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند -سردار سید احمد علی مقدسی در یادواره شهدای کربلای ۴ و ۵، در شهرستان فردوس گفت: شهید سلیمانی توانست با شجاعت و مدیریت مثال‌زدنی امنیت را به شرق کشور برگرداند و اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را سر جایشان بنشاند.

او افزود: با همت سردار سلیمانی بسیاری از اشرار سلاح‌های خود را تحویل دادند و باز هم با ابتکار سردار دل‌ها برای آن‌ها اشتغال آفرینی نیز شد.

همرزم شهید گفت: کمک سردار سلیمانی و مشاوره نظامی به احمد شاه مسعود بسیاری از تروریست‌ها نابود و یا تسلیم شدند و او همه ممالک اسلامی را وطن خویش می‌دانست.

مقدسی گفت: پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش صهیونیستی و مسلح کردن جوانان لبنانی توانست ورق را به نفع حزب الله برگرداند و این آغاز شکست ناپذیری حزب الله بود.

همرزم سردار دل‌ها: جنگ ۳۳ روزه  باپیروزی حزب الله برای دومین بار و با اقتدار بیشتر به پایان رسید.

او گفت: در سوریه نیز در آستانه سرنگونی بشار اسد و هنگامی که نزدیک بود رئیس جمهور سوریه این کشور را ترک کند، سردار سلیمانی به کمک سوریه شتافت و نتیجه آن نابودی داعش شد.

مقدسی گفت: حاکمیت و ناموس سوریه و عراق مدیون این شهید عزیز است و اگر اقدامات سردار سلیمانی نبود این دو کشور را گرگ‌های داعش تکه پاره می‌کردند.

او معتقد است: با تدبیر شهید سلیمانی امروز حشد الشعبی یکی از قوی‌ترین نیرو‌های بسیج مردمی عراق است.

همرزم شهید گفت: او به ترکیه رفت و با ادله‌های کافی نخست وزیر این کشور را متقاعد به حمایت از جریان مقاومت علیه داعش کرد.

او گفت: جریان‌های مقاومت که با تدبیر سردار سلیمانی در کشور‌های سوریه، عراق، لبنان و یمن به وجود آمد و یا تقویت شد امروز عرصه را بر استکبار جهانی و غرب تنگ کرده و هر روز شاهد اقتدار پیروزی‌های آنان بخصوص در یمن هستیم.

او علت اصلی ترور سردار دل‌ها را تحقیر آمریکا در منطقه توسط وی دانست و گفت: اقدامات این مرد الهی در جهان اسلام در سال‌های آینده مشخص خواهد شد

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.