فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: هتاکی به تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی نشان داد که دشمنان همچنان تاب تحمل دیدن این شهید و آثار و برکات این شهید والامقام را ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جمعی از مردم ایل بختیاری با حضور در مراسمی به میزبانی شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری، یاد و خاطره این سردار شهید را گرامی داشتند.

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا همیشه تاریخ زنده است گفت: این شهید بزرگوار زنده است، چون اقوام ایران زمین همچون بختیاری‌ها و نظام جمهوری اسلامی زنده و پا برجا هستند.


بیشتر بخوانید


هتاکی به تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی نشان داد که دشمنان همچنان تاب تحمل دیدن این شهید و آثار و برکات وی را ندارند.

این شهید بزرگوار زنده است و دشمنان از نام وی و از تشییع شهدای گمنام که عامل بیداری مردم به شمار می‌روند، ترس و واهمه دارند.

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور زنان و مردان بختیاری و با مداحی و مرثیه‌خوانی محلی و همچنین برپایی آیین‌های سنتی عزاداری در حسینیه شهر چلگرد برگزار شد.

چهار‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد رونمایی شد و شب همان روز فرد یا عده‌ای آن را به آتش کشیدند.

مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، احزاب، نهاد‌ها، ارگانها، انجمن‌های چهارمحل و بختیاری با صدور بیانیه‌های جداگانه، از حرکت سخیف عاملان جنایت کار و محکومیت هتک حرمت به تندیس سردار دل‌ها اعلام انزجار کردند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز اعلام کرده است: دستورات لازم به دادسرا، ضابطین قضایی و دستگاه‌های ذیربط جهت شناسایی عوامل این اهانت، داده شده است و انشاالله در اسرع وقت عاملین هتک حرمت به سردار سرافراز ایران دستگیر و به مجازات عملشان خواهند رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری هم گفت: شناسایی عاملان هتک حرمت به تندیس سردار دل‌ها، در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار