سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری خود پیش از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار کرد:بعد بازی با تیم آلومینیوم تمرینات بسیار خوبی را داشتیم. با توجه به اینکه بازی خوبی در دیدار گذشته نداشتیم به همین منظور با بازیکنانم صحبت کردم و به دنبال این هستیم تا در بازی فردا با کسب ۳ امتیاز موفق شویم.

او درباره وضعیت وریا غفوری ادامه داد:غفوری شرایط بازی را دارد.

مجیدی درباره حذف سرخابی‌ها گفت:ترجیح می‌دهم اکنون صحبت نکنم و انشالله پس از دیدار فردا درباره این اتفاق حرف خواهم زد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد:بزرگ‌ترین تیم‌ها هم امکان دارد در دقایق آخر امتیاز از دست بدهند و این شرایط فوتبال است، اما چیزی که واقعیت داشت این بود که در بازی برابر آلومینیوم خوب نبودیم. برخی بازیکنان خسته بودند و آن طور که باید بازی نکردیم. هدف من بر این بود که در نیم فصل اول امتیازات زیادی را جمع کنیم، اما انشالله در نیم فصل دوم با جذب ۲ بازیکن خارجی که یکی از آن‌ها آسیایی است و ۲ بازیکن لیگ برتری شرایط تیم را بهتر کنیم. استقلال ساختاری دارد که همه از آن توقع بازی زیبا دارند و انشالله در نیم فصل دوم شرایط را بهتر خواهیم کرد.

مجیدی درباره فشردگی رقابت های لیگ برتر گفت: باید به برنامه ریزی سازمان لیگ احترام گذاشت، اما با بازیکنانم که صحبت کردم آن‌ها اعلام کردند که به خاطر خستگی نتوانستند خودشان را خوب نشان دهند


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۴:۴۸ ۱۸ دی ۱۴۰۰
اینم گذاشته اگه نتیجه نگرفت بندازه گردن این مسئله بگه روحیه نداشتیم
آخرین اخبار