فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: برای دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریایی با اقتدار و صلابت ایستاده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در اولین یادواره ۵۲ شهید جاویدالاثر نیروی دریایی سپاه در مشهد گفت: رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

او گفت: دنیا ما را به مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار، داشتن روحیه غیرت، مردانگی و تسلیم نشدن مقابل ظالمان می‌شناسد که این جایگاه افتخارآفرین مرهون رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای والامقام ماست.

تنگسیری گفت: هر ملتی دارای هویتی است و آنچه هویت هر ملت را معرفی می‌کند، رشادت، شجاعت، وفاداری و سلحشوری آن ملت است و شهدای والامقام ما هم ایران اسلامی را عزتمندانه به دنیا معرفی کرده اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راه امام و شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم و هر روز بر قدرت خود می‌افزاییم؛ با ابزار‌های پیشرفته‌ای که در دست داریم، چرا که ما به کسی نیاز نداریم و در هر جایی که تهدیدی علیه نظام شود به شدت و قاطع پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.