آیت‌الله صدیقی گفت: ترامپ فکر می‌کرد مقاومت با رفتن شهید سلیمانی تضعیف می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان  - آیت الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت دی‌ماه، ماه حادثه و تاریخ ساز است. ملت امام حسین  وقتی دیدند فتنه گران به عکس امام حسین اهانت کردند روبه‌روی آنان ایستادند؛ همچنین مردم اصیل قم در حادثه ۱۹ دی حماسه آفریدند. حادثه ۱۹ دی نقطه عطفی برای مردم انقلابی ایران بود؛ شهید سلیمانی در دوران فعالیت خود همیشه مرد میدان و مرد خدا بود.

آیت‌الله صدیقی می گوید این حرکت خودجوش قاطبه ملت ایران یک شاخصه داشت و اینکه صرفا از امام حسین(ع) و ولایت دفاع کردند و همه جریانات عکس نائب امام زمان و پرچمدار انقلاب را در دست داشتند و لاغیر. اصالت خود را به عالم نشان دادند و همه آنانی که خواب پریشان دیده بودند را سرافکنده و منزوی کردند.

به گفته خطیب نماز جمعه شهید سلیمانی پس از شهادت انقلاب را بیمه کرد. همه کشورهای منطقه در دو سال گذشته به یاد شهید سلیمانی، برای مبارزه با استکبار جهانی مجالسی برگزار کردند. شهید سلیمانی یک زنجیره ای در جبهه مقاومت درست کرد و راه جدیدی را پیش پای مقاومت گذاشت.  شهادتش مانند شهادت امام حسین(ع) و مادرش حضرت زهرا(س) نقطه عطفی بود که انقلاب را بیمه کرد دو سال بعد از رفتنش این تحول را در منطقه می‌بینید که به یاد ایشان همه علاقه‌مندان مبارزه با استکبار جهانی برای شهید سلیمانی مجالس برگزار کردند. ۴۰۰ جلسه حساب شده در عراق برگزار شد و عراقی‌ها برخود حق می‌دانند که از قاتل مهمان خود انتقام بگیرند. بیش از هزار محله مسجد محور به یاد شهید سلیمانی پیام‌ها و سبک زندگی شهید را مرور  کردند. در این محفل نورانی مدافعان حرم تربیت شدگان شهید سلیمانی هستند و این آینه‌های هوشمندی و سیاستمداری، ولایتمداری و سرباز برای مقام ولایت بودن از آموزه‌های ایشان است.

ترامپ فکر می‌کرد مقاومت با رفتن شهید سلیمانی تضعیف می‌شود. این جمله را صدیقی می گوید و ادامه می دهد دیدیم پس از شهادت شهید سلیمانی آب گوارایی از گلوی آمریکایی‌ها پایین نرفت و پیشرفت روز افزون مقاومت را می‌بینیم.

به گفته آیت الله صدیقی این جبهه به یادگار مانده از شهید سلیمانی، در این جنگ تمام عیار علیه استکبار، ریشه امریکایی‌ها و مزدوران امریکا را از منطقه برای همیشه خواهد کند.  شهید سلیمانی مدافعان حرم را به شکل زنجیره‌ای در جبهه مقاومت درست کرد و به صورت دریای خروشان درآورد که یمن، لبنان افغانستان پاکستان عراق و ایران و آزادگان جهان را در دفاع از حرم به شکل زنجیر درآورد و راه نویی پیش پای مقاومت گذاشت.

آیت‌الله صدیقی معتقد است این دشمن به ظاهر قوی از نظر سلاحی، شکست خورده از نظر سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و بین المللی که هیچ آبرویی برای او نمانده این ضربه محکم را تجربه کرد و هیچ غلطی نتوانست بکند.

خطیب نمازجمعه تهران در پایان گفت از پیروزی‌های افتخار‌آمیز ما یکی این است که هم رهبر شجاع ما وعده انتقام دادند و هم عین الاسد را در چنین روزی آماج حملات موشکی قرار دادیم و دشمن رذلی که آبرویی برایش نمانده این ضربه محکم را تجربه کرد و هیچ غلطی هم نتوانست بکند. 

امام جمعه موقت تهران همچنین یاد و خاطره جانباختگان هواپیمای اوکراینی را گرامی داشت و تاکید کرد خانواده‌های این عزیزان بسیار نجیب، اصیل و بدهکار شهدا و انقلاب بودند و دشمن را مأیوس کردند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۸ دی ۱۴۰۰
از بس تو خونه گرم و نرم موندی اصلا نه راه را میشناسی و نه مقاومت را فقط بلدی حرفهای بی پایه بزنی مشکلتون اینه که خودتون رو افضل بر ائمه میدانید علی با ان عظمت اسلام را علی محور نکرد شما هر کدامتون اسلام را قاعم به خود کردید و به جبهه ها نرفتیذ تا فهم عمیلیتان بالا رود اقای رئیسی اگر خیلی شهدا را دوست داشت تشییع نمیرفت از پشت میز ریاست بلند میشد مانند چمران به جبهه میرفت و از مظلومیت شهدا دفاع میکرد اینه همه فیلمه
آخرین اخبار