حجت الاسلام منتظری گفت: توقیف کشتی اماراتی از سوی انصارالله یمن، یکی از بزرگ ترین پیروزی‌ها است و این موضوع کابوسی برای غربی‌ها شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: برخورد حذفی مستکبران با نام شهید حاج قاسم سلیمانی نشانه واهمه و ترس غربی‌ها و حامیان آن‌ها از رواج و تکثیر یک الگوی قهرمان و گران‌سنگ است.

او گفت:کسانی که مسئولیت فضای مجازی را بر عهده دارند باید با تمام قوا در مقابل اراده دشمن ایستادگی کنند.

 به گفته حجت الاسلام منتظری آمریکایی‌ها در این ۴۳ سال فهمیدند که نمی‌توانند اندیشه انقلاب اسلامی را تغییر دهند؛ بنابرابن با شیوه‌های جدید می‌خواهند اقدام کنند.

او گفت: آمریکایی ها با افزایش فشار بر حاکمیت و تحمیل مذاکره و امتیاز دهی می‌خواهند مدل و الگوی نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه داده و مهار منطقه‌ای جمهوری اسلامی در بیداری اسلامی را محقق کنند تا بدینوسیله اندیشه انقلاب اسلامی را تغییر دهند که هرگز موفق نخواهند شد.

امام جمعه شهرستان انار می گوید: توقیف کشتی اماراتی از سوی انصارالله یمن، یکی از بزرگ ترین پیروزی‌ها است و این موضوع یک کابوس وحشتناکی برای غربی‌ها شده است؛ چون برای تجارتشان با ژاپن، چین، تایوان و  هند باید از دریای سرخ عبور کنند؛ بنابراین  مجبورند نقش یمن و انصارالله یمن را بپذیرند.

حجت الاسلام منتظری با گرامیداشت ۱۹ دی سالگرد قیام مردم قم گفت: قیام مردم قم در ۱۹ دی علیه رژیم منحوس شاه، آتش و جرقه انقلاب اسلامی در دل مردم را  شعله ور ساخت.

او از برگزاری باشکوه یادواره ۱۳۰ شهید شهرستان انار با محوریت بزرگداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها وراه اندازی موکب‌های مختلف در پذیرایی از مردم و زائران مرقد شهید حاج قاسم قدردانی کرد. 

امام جمعه شهرستان انار همچنین از برگزاری جشنواره مدهامتان و جلسه قرائت قرآن شاکرنژاد و استقبال مردم از این برنامه‌ها نیز صمیمانه تشکر کرد. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار