نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: شهیدان وطن با تمام وجود برای حفظ دین و وطن به میدان آمدند تا یک وجب از خاک در اختیار دشمن قرار نگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  صبح امروز در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در شهر تنگ ارم گفت: جان، برای انسان‌ها عزیزترین است و شهدا جان‌شان را برای حفظ دین و وطن در طبق اخلاص گذاشتند.همه شهیدان وطن و این دو شهید عزیز با تمام وجود برای حفظ دین و وطن به صحنه و میدان آمدند تا یک وجب از خاک در اختیار دشمن قرار نگیرد.

او گفت: این ۲ شهید، نام آشنا هستند. ما از سر ناتوانی خود می‌گوییم شهدای گمنام. در پیشگاه پروردگار عالم، رسول خدا(ص)، حسین بن علی(ع) و دیگر ائمه(ع) از شهدای گمنام با زیباترین نام‌ها یاد می‌شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از حضور باشکوه و همراه با بصیرت مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام تشکر کرد و از خانواده شهدا خواست پیش از رفتن بر سر مزار شهیدشان، به سراغ شهدایی بروند که مادر و پدر در کنار مزارشان نیست، زیرا حضرت زهرا (س) به ما آموخت که همسایه را بر خودمان مقدم بداریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.