مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح مجتمع ورزشی شهید شمسی پور همدان اختصاص داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حمید سیفی گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار با مساعدت وزیر ورزش و پیگیری‌های استاندار و مجمع نمایندگان استان برای تکمیل طرح مجتمع ورزشی شهید شمسی پور همدان اختصاص داده شد.

این مجتمع در قالب سه سالن ورزشی در شهر همدان درحال ساخت است و جز طرح‌هایی است که طی ۱۴ سال گذشته به دلیل مشکلات مالی همچنان نیمع تمام مانده است.

او گفت: سالن‌های این مجتمع ورزشی در چهار طبقه ساخته می‌شود وساخت این مجتمع در مرحله پیشرفت ۴۰ درصدی طبقه دوم است و در صورت پرداخت ۱۰۰ درصدی اعتبارات موردنیاز، تا تیرماه سال آینده در چهار طبقه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی با احیا کردن طرح‌های عمرانی نیمه تمام و رها شده در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور بیش از ۱۳ طرح عمرانی ورزشی شامل سالن ورزشی سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و ساحلی در نقاط مختلف استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

سیفی گفت: تمامی طرح‌های عمرانی حوزه ورزش استان همدان که به نوعی نیمه کاره مانده اند، با تدبیر و برنامه ریزی منسجم و فعال، ساخت و ساز آن‌ها از سرگرفته شده است.

به گفته او سیاستگذاری اصلی دستگاه ورزش در حوزه عمرانی، تکمیل طرح‌ها و بهره مندی ورزشکاران از ظرفیت‌های جدید است تا بتوانیم علاوه بر افزایش سرانه ورزشی، بستر لازم برای برخورداری آحاد مردم از امکانات مناسب ورزشی را فراهم کنیم.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.