آغاز فعالیت ۳۷ قرارگاه جهادی جدید در کاشان

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه ۳۷ قرارگاه جهادی جدید در کاشان فعالیت خود را آغاز کردند گفت: ۹۰ درصد روستا‌ها قرارگاه جهادی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سرهنگ کریم اکبری ضمن اشاره به فعالیت مستمر قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان گفت: خوشبختانه با اقدامات مؤثر صورت گرفته تعداد قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی در شهرستان کاشان افزایش یافت.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه تاکنون ۲۰ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی در شهرستان کاشان مشغول به فعالیت بوده اند،گفت: با موافقت‌های صورت گرفته این تعداد قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی به ۵۷ قرارگاه افزایش یافت و در شهر‌های توابع، روستا‌ها و نقاط مختلف شهر کاشان فعالیت خود را آغاز کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه در ۹۰ درصد از روستا‌های سطح شهرستان کاشان قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی فعال هستند، گفت: قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی با مدیریت امام جماعت و محوریت مسجد تشکیل و یک رئیس مردمی از منطقه انتخاب و اعضای آن نیز هیئت، مؤسسه‌های فرهنگی و هیئت امنای مسجد از جمله اعضای این قرارگاه هستند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه ۳۷ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی در سطح شهر و روستا‌های شهرستان کاشان به تازگی فعالیت خود را آغاز کردند گفت: بررسی و شناسایی چالش‌ها و مشکلات محلات توسط قرارگاه‌های جهادی صورت می‌گیرد و در راستای آن تلاش‌های لازم صورت می‌پذیرد و علاوه بر آن در کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی محلات نیز تلاش می‌کنند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.