رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره منطقه‌ای هنر‌های مفهومی به میزبانی کرمانشاه در اسفندماه امسال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه - جمال برفی رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره، گفت : این جشنواره اسفندماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.

هنرمندان پنج استان غربی کشور در این جشنواره شرکت دارند هنرمندان استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان، همدان و ایلام می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۰ بهمن ماه برای ارسال آثار خود مهلت دارند.

این دوره اولین دوره برگزاری منطقه‌ای جشنواره هنر‌های مفهومی است، پیش از این دو دوره این جشنواره به صورت استانی برگزار شده و امسال برگزاری این جشنواره را به صورت منطقه‌ای خواهیم داشت.

طی همین مدت کوتاه از اعلام فراخوان، آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره حداکثر پنج اثر خود را در شاخه‌های ویدیو آرت، پرفورمنس و هنر اجرا، چیدمان و هنرمحیطی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد باید ضمن پرکردن فرم‌های ثبت نام، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس کرمانشاه، میدان غدیر، مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی. طبقه اول. دفتر انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه ارسال کنند.

روابط عمومی و دبیرخانه جشنواره آماده پاسخگویی هرگونه سوال پیرامون جشنواره از طریق شماره ٠٩١٨٦٨٢٢٨٢٠ هستند.

هنر‌های مفهومی هنری جدید در جهان است در این هنر اصل و منظور، مفهوم و پیام هنر است.

در هنر‌های مفهومی هنرمندان با هر وسیله‌ای خلق هنر می‌کنند و در داوری این نوع آثار عمدتا مفهوم و پیام هنر داوری می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.