مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۳۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان تسهیلات در ۹ ماهه امسال به مددجویان تحت حمایت خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد - مجید الهی راد گفت: تسهیلات ۳۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومانی از طریق منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت در قالب ودیعه مسکن، کارگشاهی، اشتغال، فرهنگی و درمانی به ۲ هزار و ۹۶۱ مددجوی زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

الهی راد گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ۲ هزار و ۶۱ نفر تسهیلات به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.


بیشتر بخوانید


او گفت: این صندوق در قالب کارگشایی هشت میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان به هزار و ۶ نفر تسهیلات و در قالب اشتغال پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ۳۹۷ نفر مددجو این نهاد تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی گفت:صندوق امداد ولایت به ۵۵۱ نفر مددجو در قالب تسهیلات مسکن شامل مسکن، عمرانی و ودیعه مسکن به ترتیب ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان، ۸۹۷ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۷ میلیون تومان پرداخت کرده است.

الهی راد گفت: ۳۰۷ مددجو دیگر نیز در قالب وجوه اداره شده، فرهنگی، کسب و کار و درمانی  صندوق امداد ولایت تسهیلات دریافت کرده اند.

او گفت: بانک مهر هم به ۸۱۷ نفر مددجو، ۱۱ میلیارد و ۲۶۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است که از این تعداد ۵۹۰ نفر در قالب کارگشایی به ارزش پنج میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان، ۱۱۵ نفر در قالب اشتغال به ارزش پنج میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان و مابقی تسهیلات پرداختی در قالب ودیعه مسکن است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.