جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به تداوم روند امداد رسانی به سیل زدگان، گفت: امنیت و آرامش در مناطق سیل زده استان برقرار است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  در بازدید میدانی از مناطق سیل زده جنوب استان گفت: پس از تلاش‌های شبانه روزی پلیس و سایر نیرو‌های امدادی و همکاری خوب مردم، حجم آب در بسیاری از مناطق سیل زده کاهش یافته و روند کمک رسانی سرعت بیشتری گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر حضور پلیس در کنار مردم تا پایان بحران، خاطرنشان کرد: گشت‌های ویژه پلیس در نقاط مختلف شهرستان‌های سیل زده کنارک و چابهار با بکارگیری کلیه نیرو‌ها و امکانات فعال بوده و امنیت و آرامش این مناطق کاملا برقرار است.
وی در ادامه بیان داشت: مردم از ما امنیت می‌خواهند و کوچکترین هدیه پلیس استان به مردم در این ایام باید امنیت خوب و قابل لمس باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر پلیس و تمامی دستگاه‌های امداد رسان در کمک به سیل زدگان، خاطرنشان کرد: در این شرایط بحرانی که مردم دچار خسارت شده اند، ما باید با ایجاد امنیت مطلوب، مرهمی بر آلام مردم سیل زده باشیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه رضایت مندی مردم مایه دلگرمی کارکنان انتظامی است اظهار داشت: ما معتقدیم پلیس نماد خدمتگزاری در جامعه است و این مهم مسئولیت ما را به عنوان خادمان مردم در انجام وظایفمان سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار