جانشین فرمانده انتظامی ابهر از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - سرهنگ اصانلو جانشین فرمانده انتظامی ابهر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از اماکن خصوصی در یکی از شهر‌های ابهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او می گوید: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که سارقان وارد یک کارگاه خصوصی شده و اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی وانت نیسان و بخشی از اموال کارگاه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی ابهر گفت: مأموران پلیس آگاهی با بررسی پرونده‌ها متوجه شدند که چندین فقره سرقت با همین روش در سایر شهرستان‌های استان زنجان و قزوین به وقوع پیوسته است.

به گفته سرهنگ اصانلو ماموران پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی موفق  به شناسایی سارقان شده و در اقدامی ضربتی یکی از آن ها را در مخفیگاهش در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کرده اند.

او گفت: سارق پس از مواجهه با ادله پلیس لب به  اعتراف گشوده و مأموران با سرنخ هایی که از این متهم به دست آورده بودند موفق به دستگیری سرکرده باند که در ۳ استان تحت تعقیب بود شدند.

جانشین فرمانده انتظامی ابهر با بیان اینکه با بررسی کارشناسان مشخص شد، سارقان بیش از ۶۰ میلیارد ریال تراکنش بانکی داشته اند،  گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.