کجبافی گفت: تأمین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم است و باید در قیمت گذاری کالا‌ها، نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی جدیت به خرج داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمدحسن کجبافی گفت: در دو سال اخیر با توجه به شیوع ویروس بیماری کرونا، جلسات ستاد نوروزی شهرستان برگزار نگردید، اما این احتمال وجود دارد که در صورت ثبات وضعیت کرونایی نوروز امسال پررنگ‌تر برگزار شود بنابراین نیاز است تمهیدات لازم برای تامین میوه و کالا‌های مورد نیاز عید اندیشیده شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شوشتر گفت: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها، کم فروشی و دیگر تخلفات احتمالی انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار مورد توجه اعضای ستاد باشد.

کجبافی گفت: مردم به اصناف اعتماد دارند و اصناف نیز بار‌ها ثابت کرده اند که همراه و در کنار مردم هستند. البته انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار اعتماد عمومی در این حوزه را افزایش خواهد داد.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه تمام اقلام و محصولات کشاورزی و دامی به وسیله جهاد کشاورزی توزیع می‌شود، جهاد کشاورزی به صورت ویژه موارد تنظیم بازار را با همکاری ادارات صمت و تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف دنبال کند تا مشکلی به وجود نیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.