فرماندار شیراز گفت: شهروندان و کامیون داران به کمک سیل زدگان جنوب فارس بشتابند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمدرضا امیری در جلسه اضطراری ستاد بحران با رویکرد کمک به سیل زدگان جنوب استان فارس گفت: بعضی از مردم شهرستان‌های لارستان، لامرد، مهر و خنج در سیل اوایل هفته آسیب دیده اند که مردم شهرستان شیراز می‌توانند از طریق ٢٢ پایگاه مستقر در محلات و مناطق مختلف این شهرستان به آن‌ها کمک کنند.

او گفت: وسایل گرمایشی، لوازم بهداشتی، مواد غذایی کنسروی، آب معدنی، پتو، زیرانداز و حتی لوازم خانگی، اقلام مورد نیاز برای کمک به هم استانی‌های سیل زده است.

امیری گفت: مردم نوع دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ٤٩٧٨٦٤١٠١١ و شماره کارت ٦١٠٤٣٣٧٥٢٤٥٢٢٠٨١ بانک ملت حساب خیرین جمعیت هلال احمر واریز کنند.

او همچنین با اشاره به آسیب‌های وارد شده به جاده ها، پل‌ها و تأسیسات شهری و روستایی مناطق سیل زده، از تعاونی‌های کامیون داران و شرکت‌های پیمانکاری خواست که با انتقال ماشین آلات مانند کامیون و لودر برای تسریع در تعمیر مناطق آسیب دیده همکاری کنند.

فرماندار شیراز گفت: تاکنون تعدادی ماشین آلات و اقلامی مانند چادر‌های مسافرتی، پتو و مقادیری مواد غذایی از شهرستان شیراز به مناطق جنوب استان منتقل شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار