یادواره ۱۳۰ شهید شهرستان انار با محوریت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - برگزاری یادواره شهدای شهرستان انار با محوریت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مهدیه امام زاده محمد صالح انار برگزار شد دراین مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء وخانواده معزز آنان گفت: شهیدان کسانی هستند که درعرصه‌های مختلف جان فشانی کردند وجان خود را تقدیم اسلام واهل بیت (ع) نمودند.

او گفت: امروزه عزت وعظمت وامنیت واقتدار ما مدیون خون پاک شهیدان است وما باید از شهیدان درس والگو بگیریم.

امام جمعه انار گفت:  شهرستان انار بیش از ۱۳۰ شهید در زمینه‌های مختلف انقلاب اسلامی از دوران راهپیمایی‌های سال ۵۷ تا اکنون تقدیم این نظام کرده است.

در ادامه حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور با روایاتی از شهدا و رشادت‌های آنان از دوران کودکی تا مبارزاتشان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ودیگر شهدا مرد میدان وعمل بود وامروزه افتخار و اقتدار ملت ایران از برکات خون این عزیزان است وما باید رهرو راه آنان باشیم و با الگو گیری از آنان زندگی وپیرو ولایت باشیم.

او می گوید: برگزاری یادواره شهدا فرصت مناسبی است که گوشه‌ای از رشادت‌ها وفداکاری‌های شهدا را به نسل جوان که به صورت عینی و واقعه ای دوران ۸ سال دفاع مقدس را درک نکرده اند یاد آوری کنیم.

این مراسم با مداحی حاج محمد کریمی یکی از مداحان کشوری وسینه زنی همراه بود در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از غار حرا تا کربلا در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار