جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: با این که جریان ضد انقلاب چندی پیش همه رسانه ها، ماهواره ها و بدنه اش را به کار گرفت که نظام سلطه را روی اصفهان سوار کند، اما در عمل نتوانست.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سردار علی مقوا ساز گفت: برای هیچ استانی این اتفاق نیفتاد که بتواند حدود ده روز میزبان شهدا باشد این لطف خدا بود و هیچ شهر و روستایی در استان نداریم پیکر شهدا در آن تشییع نشده باشد، به هر شکلی که بوده، حتی با تریلی و آمبولانس پیکر مطهر شهدا را به نقاط مختلف استان برده‌ایم.

سردار مقوا ساز استقبال مردم از کاروان شهدا را باشکوه و شگفت آور دانست و گفت: در بسیاری از روستاها، مردم از مدت‌ها قبل منتظر شهدا بودند؛ در برخی از این شهرها، استقبال چنان باشکوه بود که نمونه اش را در هیچ جای دیگری ندیده بودیم و به طور کلی در هیچ شهر یا روستایی، استقبال از کاروان شهدای تازه تفحص شده کمرنگ نبود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تشییع پیکر شهدا را زمینه ساز پررنگ شدن ارتباط معنوی بین مردم بیان کرد و گفت: مردم با آمدن پای قافله شهدا، ثابت کردند که بعد از این ۴۳ سال از انقلاب خیلی پای انقلاب هستند و این حرکت زیبایی بود که رقم خورد.

سردار مقوا ساز گفت: حضور امروز کاروان شهدا در اصفهان غوغایی به پا کرد و دوباره یاد فرمایش رهبر معظم انقلاب افتادم که فرمودند سلام و درود خدا بر مردم اصفهان، به نظرم چنین روزی در حال تکرار است و از جمعیتی که پیش از شروع مراسم به استقبال شهدا آمده بودند هم مشخص بود که چه اتفاق بزرگی در حال رخ دادند است.

سردار مقوا ساز، اصفهان را یک استان مذهبی انقلابی و شهید پرور خواند و گفت: اصفهان ۶ درصد جمعیت کشور را در خود جا داده است در حالی که ۱۰ درصد جمعیت شهدا را داریم و جمعیت ایثارگران و رزمندگان هم همین طور شایان توجه است.

سردار مقوا ساز با اشاره به اتفاقات اخیر در شهر اصفهان، گفت: با اینکه جریان ضد انقلاب همه رسانه‌ها، ماهواره‌ها و بدنه‌اش را به کار گرفت که نظام سلطه را روی اصفهان سوار کند، اما در عمل نتوانست ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر بیشتر را به میدان بیاورد و این نشان می‌دهد که آن‌ها جای پایی در اصفهان ندارند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.