در جریان یکی از مسابقات لیگ فوتبال الجزایر، کار به درگیری فیزیکی کشیده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - در هفته یازدهم رقابت های لیگ حرفه ای الجزایر، ۲ تیم نصر حسین و پارادو در پایتخت الجزایر به مصاف هم رفتند که تا دقیقه ۹۰ بازی دون گل ادامه داشت تا اینکه یکی از بازیکنان تیم میزبان (نصر حسین) مصدوم شد و روی زمین افتاد.

زمانی که هم تیمی های این بازیکن برای رسیدگی به وضعیت وی توپ را به بیرون فرستادند و تصور می کردند طبق قواعد بازی جوانمردانه بازیکنان پارادو توپ را به آن ها می سپارند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه یاران این تیم توپ را به سمت دروازه نصر حسین بردند و احمد نذیر بن بوعلی در دقیقه 91 گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

 

درگیری فیزیکی در لیگ الجزایر پس از گل عجیب!+ عکس

 


 جنجال بزرگ سر بازی ناجوانمردانه
  

پس از این گل، جنجال بزرگی در میدان شکل گرفت و بازیکنان نصر حسین با رقیب درگیر شدند تا جایی که کار به حضور ماموران امنیتی کشید.

سپس بازیکنان نصر حسین روی قوس میانه میدان جمع شدند و یکی از یاران این تیم با ضربه ی مستقیم توپ را به طرف دروازه حریف فرستاد تا دروزه بان پارادو اجازه دهد توپ به گل مساوی تبدیل شود اما خیرالدین بوصوف گلر پارادو نه تنها اجازه ورود توپ به دروازه را نداد بلکه با شروعی مجدد توپ را به احمد نذیر بن بوعلی بازیکن جنجال ساز این بازی رساند و هم تیمی اش گل دوم را زد.

 

درگیری فیزیکی در لیگ الجزایر پس از گل عجیب!+ عکس

بعد از این گل بازیکنان نصر حسین به طرف زننده گل دوم هجوم برده و درگیری فیزیکی شروع شد و ۲ بازیکن تیم میزبان نیز اخراج شدند. پس از پایان این رقابت، رسانه های الجزایری به ۲ تیم انتقاد کردند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار