معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام (ره) لرستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون حامیان طرح اکرام و محسنین ۶۳ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود در بروجرد واریز کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  "مجید طائف" معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام (ره) لرستان اظهار داشت: چهار هزارو ۷۹۸ حامی با کمیته امداد شهرستان بروجرد همکاری می‌کنند.

طائف افزود: کمک‌های خیران طرح اکرام و محسنین مستقیما به حساب کودکان مورد حمایت خود واریز و در سرفصل‌های حمایتی، مسکن، درمان، فرهنگی و اشتغال هزینه شده است.

او  با اشاره به اینکه یک هزا رو ۶۷۲ دانش آموز و کودک از این طرح بهره‌مند هستند افزود: از این تعداد ۶۷۷ کودک ایتام و ۹۹۵ نفرطرح محسنین با سرپرست بیمار و از کار افتاده ماهیانه از کمک‌های خیران حامی بهره‌مند هستند.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام (ره) لرستان افزود: مردم نوعدوست و خیر می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد، سایت www.emdad.ir یا #۰۶۶۲*۸۸۷۷* در این طرح ثبت نام نمایند.

طرح اکرام و محسنین یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در راستای ارتقای سطح معیشت و زندگی کودکان یتیم و سرپرست بیمار است که با انتخاب یک یا چند کودک ماهیانه مساعدت‌های نقدی و کالا توسط حامی به حساب کودک مورد حمایت واریز می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.