جهان در سال ۲۰۵۰ چگونه خواهد بود؟ + فیلم

طبعات زیست محیطی آلودگی‌های وسایل نقلیه بر دنیا به یکی از نگرانی‌های دانشمندان تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مستندی از شبکه پنج سیما با عنوان «جهان در سال ۲۰۵۰» پخش شد که به پیش بینی وضع محیط زیست و پیشرفت فناوری‌ها در کمتر از ۳۰ سال آینده پرداخته است. این مستند را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.

 

 

 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۷ دی ۱۴۰۰
باشه خب
Iran (Islamic Republic of)
احمد حردانی
۲۲:۴۲ ۱۶ دی ۱۴۰۰
داستان محیط زیست مانند همه موضوعات دنیای کنونی اثرات زیادی بر همه قسمت های زندگی بشر دارد.فناوریهای که استفاده میشوند و به حفظ کره زمین کمک میکنند باید مورد حمایت دولت و همه مردم قرار بگیرند و با اینکار ادمها به خود و نسلهای بعدی خدمت خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۰۷ ۱۶ دی ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
از 100 سال آینده چه خبر در مملکت خودمون ؟!!! همگیمون از اون دنیای باقی شاهد این دنیای فانی خواهیم بود که بشر به کجا خواهد رسید فعلا تا نمردیم باید زندگی کنیم و شکر گذار باشیم فعلا باید اوضا احوال مالی اقتصادیمون و رفاهی بهداشتی ایمنی امنیتمون رو پایدار و انسانی اسلامی حقوق بشرانه عادلانه بدون تبعیضگریهای مختلف بسازیم تا آیندگان نخواهند مداوم در آزمون خطا و تکرار مکررات سختیها و چالشها و شکستها و ناکامیها و ناامیدیها و افسردگیها و رنجهای مکرر همچون دوران ما باشند که ربطی هم به امتحانات مکرر خداوند جل جلاله ندارد فقط ربط به مافیای قدرت و ثروت هاپولی کار ناعادل تبعیضگران دارد که تمامی عمر و زندگیمون شده چگونه بتوانین ازدواج کنیم و چگونه بتوانیم دارای خودروی خوب استاندارد شویم و چگونه بتوانیم دارای مسکن خوب ایمن استاندارد شویم و از همه مهمتر چگونه بتوانیم دارای شغلهای خوب پایدار با درآمد خوب باشیم تا بتوانیم زندگی از صفر تا صد اقساطیمون رو بگذرونیم و شکم خودمون و زن فرزندانمون رو هم سیر کنیم و دیگر دق دقه های حقوق بشرانشونم که حق مسلمشان است را فراهم کنیم و چگونه زندگی متاهلانه را بگذرانیم که خانواده مان به شوهر و پدر فرزندان به شکل یک عابر بانک و تراکتور نگاه نکنند اینگونه نگاه کنند که شوهر و پدر فرزندان یک انسان است نه یک رباتیک که خداوند جل جلاله آفریدتش برای فقط کار کردن شبانه روزی و پول درآوردن همانند عابر بانک . !!!! اونوقت می تونیم برای آیندمون تصمیمات زیبا بگیریم . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۶ دی ۱۴۰۰
چرا؟ نه واقعا چرا باید این همه بنویسی؟ داداش جای کامنت گذاشتنه جای مقاله که نیست!!! بابا میشد کل اینارو تو چهار کلمه خلاصه کرد!!