فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تسلیت گفت.

 باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان - سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در پیامی شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا فاطمة الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

در عظمت حضرت زهرا (س) همین بس که امام عسکری (ع) فرمودند: نَحنُ حُجَۀُ اللهِ عَلَی الخَلق وَ الفاطِمَۀُ حُجَۀُ اللهِ عَلَینا؛ "ما حجت خدا بر مردم هستیم، امّا فاطمه حجت خدا بر ماست". یعنی امامت و پیامبری پایین ¬تر از مقام حضرت زهرا (س) است و این مقام بسیار بزرگی است.

حضرت فاطمه (س) دخت گرامی رسول مکرم اسلام که با شجاعت هر چه تمام در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان تا پای جان ایستادند و مهم‌ترین ویژگی حضرت فاطمه (س) ولایت مداری، پیروی از راه امامت تا آخرین لحظه زندگی‌اش و حتی شهادت در این راه بود.

درود بیکران خداوند بر فاطمه (س) که بهجت قلب و نور چشم رسول (ص) و عزیزترین انسان‌ها در پیشگاه او بود؛ وجودی که نور پیامبر (ص) سراسر او را احاطه نموده بود و از هرجهت شبیه‌ترین مردم در رفتار و کردار به رسول خدا بود.

فاطمه، معیار فضایل بود و اسوه سرآمدان عصمت. هنوز آوای شیوایشان در گوش دل‌ها باقیست که همگان را به پارسایی و پایداری در ولایت علوی می‌خواندند و خود، عامل نخست آن بودند. آیین حضرت محمد (ص) از استقامت سرخ حضرت زهرا "س" آوازه یافت و امت از مرام زیبایشان، مجد پیدا کردند.

حضرت فاطمه (س) در نزد مسلمانان برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد.

آن هنگام که درب، پهلوی بانوی مظلوم را شکافت، نه از این درد، سر به آسمان بالا بردند که نافهمی و درک اندک مردمان از صداقت، نجابت و مقامش، عذابی بود که آتش به جان پاره تن رسول خدا (ص) انداخت.

اینجانب فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بی بی دوعالم، پاره تن پیامبر (ص) و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین له فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار