برای خرید خودروی لایتنینگ F-۱۵۰ فورد چقدر باید هزینه کرد؟

خودروی F-۱۵۰ لایتنینگ تمام الکتریکی فورد بیش از پیش به تولید انبوه و عرضه نزدیک شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - فورد به تولید خودروی F-۱۵۰ لایتنینگ تمام الکتریکی نزدیک‌تر شده است. این خودرو در اواسط سال ۲۰۲۱ بدون سر و صدا معرفی شد و نویدبخش یک پیکاپ مناسب با قیمت کمتر از ۴۰۰۰۰ دلار بود.

به نقل از موتور وان، پیکربندی آنلاین خودروی لایتنینگ F-۱۵۰ فورد اکنون در دسترس قرار گرفته است و اکنون می‌توانید قیمت پیکاپ برقی فورد را بررسی کنید. اطلاعات جدید از این خودرو حاکی از این است که خودروی لایتنینگ پلاتینیوم ۹۷۲۴۹ دلار هزینه خواهد داشت و شامل هزینه ۱۶۹۵ دلاری مقصد خواه بود.

البته این خودرو گزینه‌های بیشتری برای لوازم جانبی نیز از جمله روکش صندلی و دیگر مواردی که در بقیه خودرو‌ها نیز یافت می‌شود را دارا است.

نکته قابل توجه در قیمت گذاری این خودرو و لوازم آن این است که هر چیزی از تجهیزات آن عمومی نیست و برای امکانات بیشتر باید بهای آن را پرداخت. به عنوان مثال یک پوشش بیرونی سفید متالیک آن ۷۹۵ دلار قیمت دارد و سیستم نظارت بر فشار لاستیک با دوربین، ۹۶۰ دلار هزینه بر می‌دارد.

خودروی لایتنینگ F-۱۵۰

همه چیز این خودرو استاندارد است، از جمله صدای استریو با ۱۸ بلندگو، چرخ‌های ۲۲ اینچی، بسته فناوری، تریم سطح بالا و باتری دوربرد. با این حال، با تمام تجهیزات اضافی، برد پلاتینیوم ۲۸۰ مایل برآورد شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۲۳ ۱۶ دی ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
مفتش گرونه و به درد لای جرز دیوار می خوره به دلایلی که خدمتتون عرض می کنیم اولا باید دوکابین خانوادگی چهار در باشه و ثانیا باید شاسیشم باید بلندتر باشه ثالثا قسمت بارش باید بزرگتر باشه رابعا جلو و عقبشم باید کشنده وینچ داشته باشه و خامسا باید فول آبشن ایمنی داشته باشه و قیمتشم بین 40 میلیون تومان الی 50 میلیون تومان باشه شرایط فروششم باید از دم قسط طولانی مدت با کارمزد 4% باشه همراه با بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث اونم باید روی اقساط طولانی مدتش باشه بدون ضامن کاسب و کارمند باشه تا آحاد ملت ایران بتونند یکیشو بخرن در غیر این صورت به درد زباله دان تاریخ بشریت می خوره خودرو و متور سیکلتهایی که فقط برای اقشار مولتی میلیاردرها ساخته می شود و آحاد ملت نمی توانند بخرن ازش بدرد لای جرز دیوار می خوره خواستید خودروهای خارجی وارد کنید خودوهای بسیار خوب فول آبشن بزرگ و خوب جادار ایمن استاندارد فول آبشن موجود هست با قیمت 40 الی 50 میلیون تومان این قیمتهای نجومی خودروها فقط بدرد لای جرزدیوار می خوره و بهتر ازشون وارد نکنید خود ثروتمندان بروند با ثروتهای باد آوردشون برای خودشون وارد کنند در ضمن ریالی ارز مملکت رو هم نیازی نیست برای واردات خودروهای خارجی به تجار بدهید با خود خودروسازان خارجی بروید صحبت کنید فقط امتیاز فروش داخل ایران رو چندین درصدش رو بهشون بدهید خودشون از صفر تا صدشو وارد می کنند و می فروشند با خدمات پس از فروش و قطعات فراوان رو وارد می کنند با شرایط فروش بسیار عالی برای همه اقشار ضعیف جامعه اونوقت بازار رقابتی در ایران بوجود می آید مافیای انحصار طلبان بی کیفیت فروشان بسیار گران فروشان هم بت و بتکدشون شکسته خواهد شد مجبور می شوند تولیداتشون رو مطابق با استانداردهای بین المللی و قیمتهای ارزان بین المللی تنظیم کنند و کیفت خودروهای ایرانی هم از هر لحاظ بالا می رود و اونوقت می توانند در بازارهای فروش جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۶ دی ۱۴۰۰
اصلا شما بگو صد هزار دلار با حقوق میانگین پنج تادشش هزار دلار یعنی بیست ماه حقوقش می شود این ماشین.
حالا در ایران با حقوق ماهی پنج میلیون تومان همین اشغالهای ایران خودرو و سایپا هم می شود چهل ماه!