هاشمی بابیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای مقابله با انواع تهدیدات و خطرات در استان مهیا باشد، گفت: دستگاه‌های اجرایی الزامات پدافندی را اجرایی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در حوزه پدافند غیرعامل پیش‌بینی بر پیشگیری ارجحیت دارد، گفت: با توجه به دارا بودن استان سمنان به لحاظ نقاط حساس و بسیار مهم لذا می‌بایست آمادگی کامل و به‌صورت دائمی در بین دستگاه‌های اجرایی استان وجود داشته باشد.

 عدم رعایت الزامات پدافندی به فرموده رهبر معظم انقلاب باعث ضربه جبران‌ناپذیر به کشور خواهد شد و  این مهم می‌طلبد تا ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری در برابر خطرات و تهدیدات، از اولویت‌های پدافند غیرعامل در حوزه استان سمنان قرار گیرد.

حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، سایبری، زیرساختی، انرژی و غذا و دارو، در بحث پدافند غیرعامل دارای اهمیت بسیار و تعیین‌کننده است و مراقبت از سلامت و تأمین امنیت مردم نیز از مؤلفه‌هایی که در بحث پدافند غیرعامل باید به آن توجه شود.

 باید نسبت به تهدیدات و خطرات احتمالی دشمنان شناخت کافی داشته باشیم  و انتظار می‌رود تا پیش‌بینی‌های لازم قبل از رسیدن به مرحله پیشگیری در استان سمنان اعمال شود.

 دشمن امروز توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و طبیعتاً دشمن در حوزه‌های دیگر همچون زیستی، سایبری و اقتصادی و سایر موارد نسبت به دسیسه‌چینی اقدام می‌کند که امروز نیز شاهدیم جنگ اقتصادی را علیه کشور راه‌اندازی کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار