مدیرکل استاندارد ایلام از انجام ۴۵ فقره بازرسی از واحد تولیدی آبدانان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام- مهناز همتی در دیدار با حاتمی فرماندار آبدانان گفت: در شهرستان آبدانان تعداد ۱۶ واحد تولیدی تحت پوشش وجود دارد که از این تعداد ۶ واحد دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد و۴ واحد در حال دریافت پروانه هستند.

او گفت: از جمله اقدامات استاندارد در شهرستان آبدانان ۳۰۰ فقره بازرسی بازار، ۴۵ فقره بازرسی از واحد تولیدی،۲۸ مورد نمونه برداری از واحد‌های شهرستان و تأیید صلاحیت ۸ مدیر کنترل کیفیت از ابتدای سال جاری تا کنون بوده است.

مدیرکل استاندارد ایلام، در ادامه به جایگاه مهم استاندارد در سلامت و ایمنی جامعه پرداخت و گفت: تعامل استاندارد با فرمانداری می‌تواند نتایج موثری در بهبود کیفیت زندگی شهروندان داشته باشد و خواستار همکاری فرمانداری آبدانان در خصوص ارائه فضای مناسب جهت استقرار کارشناس مستقر در آبدانان و همچنین ایجاد نمایندگی استاندارد در شهرستان آبدانان شد.

حاتمی، فرماندار آبدانان نیز در این نشست قول مساعد در خصوص تعیین فضای مناسب جهت استقرار نمایندگی استاندارد در فضای مازاد اداری دادند و استقرار نمایندگی را در جهت صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مفید ارزیابی کردند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.