قاسمی گفت: ۴۸ درصد از هزینه های سبد خانوارها صرف مسکن می شود که امیدوار هستیم با رفع مشکل مسکن این بازار آرام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزیر راه و شهرسازی گفت: نیاز مسکن بیش از ۴ میلیون واحد مسکونی است. ۴۸ درصد از سبد هزینه خانوار‌ها صرف مسکن می‌شود و بنابراین اصلی‌ترین نیاز کشور در حال حاضر مسکن است.

۴۸ درصد از هزینه های سبد خانوارها صرف مسکن می شود

به گفته قاسمی بیش از ۱۰ میلیون جوان مجرد در کشور وجود دارند که حدود ۵ میلیون نفر از آن‌ها به دلیل شرایط اقتصادی و مسکن ازدواج نکرده اند.

بیش از ۳ میلیون و۸۰۰ هزار نفر در طرح‌های مسکنی دولت ثبت نام کرده اند.  ۷۰۰ شهر ظرف چند هفته آینده به سامانه اضافه می‌شوند.

اتمام واحد‌های مسکن مهر جزو اولویت دولت مطرح شده که قرار است در آینده نزدیک به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۱۶ دی ۱۴۰۰
آقای وزیر این همه مجرد در کشور بدلیل افکار مسعولینی مثل شما در سیاستهای خانه دار کردن مردم و مستاجر در کشور بوده است شما که ادعای انقلاب داری نباید که الان برای اجرای این طرح خود با این اقساط و ربای بانکی و نرفتن مردم زیر فشار این ربا دست بدامن و فرافکنی اجرای آن برای افراد مجرد بشوید شما اقساط و ربای آن را برای مستاجر و کارمند و کارگر درست کنید و قشر مستاجرها را دهک بندی نکنید و قبول دار شوید کمک به افراد تحت نظر کمیته امداد و بهزیستی وظیفه همیشگی دولت‌ها بوده و کوتاهی کردن در آنرا را برای فرافکنی اجرای این طرح در نظر نگیرید کمک ها را معطوف آنها کنید در حالی که گفتم وظیفه دولت در قبال آنها کاملا مشخص بوده وهست خواهد بود. شما پیگیر در مورد اقساط واورده و ربای سیستم بانکها با ریس جمهور باشید و ورود کنید مطمعنا مجردها هم بعداز ازدواجشان بدنبال طرحهای دولت برای خانه دار شدنشان خواهند آمد بدون پیش شرط شما . بفکر مستاجر حال باشید که کمرش دراین اوضاع اقتصادی در حال خرد شدن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۵ دی ۱۴۰۰
خیلی از جوانان به خاطر قیمت وحشتناک مسکن ، نمی تونن ازدواج کنند.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۲۲ ۱۵ دی ۱۴۰۰
الکی میگه.میده به دلایل های مختلف جهت مالیات از بیابان.
آخرین اخبار