کلنگ احداث ۴۰۰ واحد مسکن مددجویان با حضور مدیر کل تامین مسکن کمیته امداد کشور در روستای قنات ملک رابر زادگاه شهید سلیمانی به زمین زده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  محمود توکلی، مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور در این مراسم که با حضور سردار احمدیان مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، فرزندان شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد گفت: اگر کمیته امداد به عنوان یک بال عاطفی نظام مطرح شود و سپاه سرافراز انقلاب اسلامی نیز به عنوان بال انقلابی در نظر گرفته شود، با این دو بال چند سالی است که پرواز بلندی شکل گرفته است.

او گفت: در افق اول ۴ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در سطح کشور با مشارکت سپاه احداث و تحویل مددجویان شد و در افق دوم نیز ۶ هزارو ۵۰۰ واحد در حال ساخت است که روز گذشته مراسم اختتامیه ۳۸۰ واحد مسکونی از این تعداد واحد در افق دوم در استان گیلان برگزار شد.

توکلی می‌گوید: این ۴۰۰ واحد مسکونی نیز بخشی از فاز سوم با مشارکت سپاه است که در قالب پروژه ۵ هزار واحدی از ۴۰ هزار واحد مسکونی استارت زده شد.

مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور گفت: انشاءالله برای استان کرمان اگر آمادگی داشته باشند این ۴۰۰ واحد مسکونی را افزایش خواهیم داد.

او گفت: قطعا روح بلند شهید حاج قاسم سلیمانی در هر مکانی که دغدغه محرومان باشد ناظر و حاضر است.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم کلنگ زنی ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان گفت: این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم نامه چند جانبه در بحث مسکن مددجویان بین کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و سپاه منعقد شده که مجری این پروژه نیز سپاه ثارالله است.

او گفت: در قالب این تفاهم نامه ۵ هزار واحد مسکونی در سطح کشور قرار است احداث شود که بیشترین سهم به استان کرمان که شامل ۴۰۰ واحد مسکونی است اختصاص یافته.

او با بیان اینکه پارسال ۴۰ واحد مسکونی در مراسم اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی کلنگ زنی کردیم و به مناسبت دومین سالگرد شهادت سلیمانی افتتاح و تحویل مددجویان شد.

به گفته صادقی این ۴۰۰ واحد که امروز به صورت نمادین در روستای قنات ملک کلنگ زنی شد انشاءالله سال آینده در همین مکان نیز مراسم افتتاح و بهره برداری نمادین این واحد‌های مسکونی برگزار شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.