انویدیا از پردازنده گرافیکی لپ تاپ RTX ۳۰۸۰ Ti و ۳۰۷۰ Ti و پردازنده گرافیکی دسکتاپ RTX ۳۰۵۰ رونمایی کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت انویدیا امروز در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ دو کارت گرافیک جدید را برای نوت بوک‌ها و یک کارت گرافیک جدید برای کاربران دسکتاپ معرفی کرد. این شرکت همچنین یک پردازنده گرافیکی پرچمدار آینده برای دسکتاپ را نیز به نمایش گذاشت.

به نقل از جی اس ام آرنا، کارت‌های گرافیکی RTX ۳۰۸۰ Ti و RTX ۳۰۷۰ Ti به طیف گزینه‌های پردازنده گرافیکی سری ۳۰ انویدیا برای نوت بوک می‌پیوندند و اکنون گزینه‌های پرچمدار این شرکت در این محدوده هستند.

کارت گرافیک RTX ۳۰۸۰ Ti برای لپ تاپ، دارای ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR۶ است که بالاتر از ۱۲ گیگابایت موجود در نسخه دسکتاپ است. انویدیا ادعا می‌کند که این کارت گرافیکی دارای تنظیمات سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه است. نوت بوک‌های دارای کارت گرافیکی RTX ۳۰۸۰ Ti از قیمت ۲۴۹۹ دلار شروع می‌شوند و از اول فوریه در دسترس خواهند بود.

لپتاپی با کارت گرافیکی جدید انویدیا

همچنین ادعا شده است که RTX ۳۰۷۰ Ti برای لپ‌تاپ‌ها ۱.۷ برابر سریع‌تر از RTX ۲۰۷۰ Super است و دارای سرعت ۱۰۰ فریم در ثانیه است. لپ‌تاپ‌های دارای ۳۰۷۰ Ti، ۱۴۹۹ دلار قیمت داشته و از اول فوریه در دسترس خواهند بود.

کارت گرافیکی جدید انویدیا روی لپتاپ

انویدیا همچنین نسخه دسکتاپ کارت گرافیک RTX ۳۰۵۰ را معرفی کرد. این کارت بر اساس همان معماری Tensor مانند سایر کارت‌های سری ۳۰ است و دارای هسته‌های ردیابی پرتو‌های نسل دوم و هسته‌های Tensor نسل سوم برای DLSS و AI است. کارت گرافیکی RTX ۳۰۵۰ از ۲۷ ژانویه با قیمت ۲۴۹ دلار در دسترس خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار