نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت که چند ساعت پیش از معارفه، از تغییر فرماندار دشتستان خبردار شده است و این تغییر را شتاب‌زده عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی دیشب هجدهمین گفت‌وگوی مجازی خود با مردم را برگزار کرد؛ گفت‌وگویی که موضوعش تحولات اخیر استان و شهرستان بود و از مردم خواسته شده بود تا یک ساعت پیش از شروع گفت‌وگو پرسش‌های خود را مطرح کنند.

گفت‌وگوی رضایی ۲ روز پس از انتصاب ناگهانی سرپرست فرمانداری دشتستان برگزار شد.

او که پیش از این اعلام کرده بود مخالف دخالت نمایندگان در انتصابات است، درباره انتخاب فرماندار دشتستان گفت: در انتخاب فرماندار دشتستان هیچ مشورتی با بنده صورت نگرفت. بنده هم مثل مردم چند ساعت قبل از معارفه سرپرست فرمانداری باخبر شدم. شیوه تغییر فرماندار سابق را شتاب‌زده می‌دانم که اخلاقی نبود، چون او زحمات زیادی کشیده بود و بهتر است روال انتصابات به شیوه کارشناسی باشد تا شاهد تصمیمات پخته‌تری باشیم. البته باید فرصت داد و فرماندار جدید فردی تحصیلکرده و مردمی است، ولی نمی دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس اشاره کرد نیرو‌های انقلابی از وضعیت انتصابات در استان ناراضی هستند و گفت: دنبال حاشیه و جنجال نیستیم، ولی سکوت در این شرایط ظلم به مردم است.

رضایی جمعه دهم دی نیز در جمع نمازگزاران شهر وحدتیه گفته بود، احساس می‌کنیم که کانون‌های فتنه و توطئه در شهرستان شکل گرفته تا آرامش شما مردم مومن و انقلابی را بگیرند. فرصت‌طلبان دنبال منافع خود هستند که البته مردم نمی‌گذارند دلالان سیاسی، این شهرستان را جایی برای سوء استفاده و قدرت‌طلبی قرار دهند و جریان عمیق انقلابی در این شهرستان را منزوی کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: استان بوشهر درگیر مشکلات فراوانی از جمله بی‌آبی، بیکاری، مسائل معیشتی و... است و به‌جای اینکه کمیته انتصابات راه بیندازیم پُست توزیع کنیم، کمیته ای برای آب و بیکاری راه بیندازیم.

نماینده دشتستان گفت: استاندار را فردی دلسوز، زحمتکش و متواضع می‌دانم اما تاکنون فاقد کارایی بوده و کمتر از انتظارات ظاهر شده است. البته همه وظیفه داریم برای موفقیت او کمک کنیم.

رضایی رضایی معتقد است دشتستان به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان بوشهر حداقل سهم را از مدیریت‌ها داشته است و باید بهتر و بیشتر دیده شود.

او در بخشی از هجدهمین گفت‌وگوی مجازی خود، گفت که از ابتدای فعالیتش در مجلس تا کنون، ۵۳ تذکر به وزیران در زمینه‌های مختلف از جمله مسکن و مشکلات فرهنگیان داده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.