رییس سازمان بسیج اصناف کشور از بازاریان خواست مثل حاج قاسم مرد میدان بازار باشیم و مردم را که تحت فشار اقتصادی هستند ،یاری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -گردهمایی روسای سازمان‌های بسیج اصناف، معتمدان و بزرگان بازار کشور در بزرگداشت دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهارشنبه ۱۵ دی ماه با حضور رییس سازمان بسیج اصناف کشور در مسجد بازار وکیل کرمان برگزار شد.

غلامرضا حسن پور، رییس سازمان بسیج اصناف کشور در این مراسم با ذکر فضائل حضرت زهرا (س) گفت: چرا حاج قاسم سلیمانی گل سرسبد همه محافل است  زیرا متصل به  حضرت زهرا (س) است و منزلش را وقف حضرت می‌کند و به منبع اصلی وصل می‌شود و در مسیر حضرت زهرا (س)حرکت می‌کند.

او با اشاره با برگزاری مراسم‌ امسال و حضور قابل توجه مردم گفت: عشق روز افزون به حاج قاسم در همه کشور موج می‌زند و هر روز زیادتر می‌شود.

حسن پور به نامه حاج قاسم به دخترش اشاره کرد و گفت: مثل حاج قاسم مرد میدان بازار باشیم و مردم را که تحت فشار اقتصادی هستند ،یاری کنیم.

او گفت: ما باید با منشاگرانی برخورد کنیم و اگر دولت است یا گردن کلفت‌ها هستند و یا هر جای دیگر است باید با آن برخورد کنیم.

رییس سازمان بسیج اصناب کشور می‌گوید: اگر در تولید مانعی وجود دارد، باید موانع را برداریم و همه آمده ایم اینجا از کنار مرقد حاج قاسم تا یاری بخواهیم که ما را در این مسیر کمک کند.

سرهنگ حجت الله پاداش، جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: امیدواریم بازاریان راویان خوبی برای مکتب حاج قاسم در سراسر نقاط کشور باشند.

او با اشاره به همکاری خوب اصناف و بازاریان گفت: اصناف در بحث تنظیم بازار به خصوص در زمان ویروس کرونا با وجود اینکه متضرر می‌شدند؛ اما با بسیج و سپاه همراه و کمک کننده بوده اند.

در این مراسم بیانیه جامعه اصناف و بازاریان کشور قرائت شد، این مراسم با مدیحه سرایی همراه بود.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار