مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) ملایراز برگزاری مراسم عزاداری و زیارت خوانی حضرت زهرا (س) در کانون نبی اکرم (ص) این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- بابایی توسکی گفت: همزمان با شب شهادت و سالروز شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) مراسم عزاداری، ختم قرآن، صلوات و زیارت خوانی با حضور اعضای بانوان فاطمی در کانون نبی اکرم ملایر برگزار می‌شود.

کانون نبی اکرم مسجد نبی اکرم بلوار ۱۵ خرداد ملایز از دهه ۷۰ تاسیس شده و یکی از کانون‌های پر کار و فعال در حوزه‌های مختلف در شهرستان ملایر است.

این کانون بیش از ۲۰۰ عضو خانم و چند عضو آقا دارد که در حوزه‌های مختلف فعال است.

او گفت: در دوره کرونا با توجه به تعطیلی اجتماعات بیشتر برنامه‌های فرهنگی و قرآنی کانون در فضای مجازی اجرا شده است.

او توزیع دو مرحله بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند، توزیع کمک‌های موردی، دوخت بیش از ۶ هزار عدد ماسک با کمک بانوان عضو کانون به صورت رایگان در همکاری با بسیج در ایام کرونا را از جمله مهمترین برنامه‌های این کانون طی دو سال اخیر برشمرد.

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ویژه برنامه‌ای نیز در این کانون در ۱۳ دی ماه با حضور بانولن و اعضای کانون برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم ملایر در ادامه گفت: توزیع دو بسته معیشتی و کمک‌های موردی به خانواده‌های نیازمند در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از سوی کانون از دیگر برنامه‌های ما در این ایام است.

قرار است در شب شهادت و سالروز شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) نیز مراسم عزاداری، ختم قرآن و صلوات و زیارت خوانی با حضور اعضای کانون برگزار شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار