جنبش حماس پیروزی عزم و اراده هشام ابو هواش اسیرمبارز فلسطینی بر زندانبانان رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه خبری جنبش حماس، زاهر جبارین عضو دفتر سیاسی و مسئول دفتر امور اسیرا، زخمی‌ها، شهدای فلسطینی در جنبش حماس دیشب در مصاحبه با شبکه الاقصی، پیروزی هشام ابو هواش درمبارزه اش با زندانبانان صهیونیستی را تبریک گفت.

هشام ابو هواش از اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر است که در اعتراض به بازداشت اداری خود از ۱۴۰ روز پیش اعتصاب غذا کرده بود و سرانجام مسئولان زندان‌های اسرائیل موافقت کردند در فوریه آینده او را آزاد کنند.

زاهر جبارین تاکید کرد عزم و اراده اسیر فلسطینی در استرداد حق آزادی اش، در نهایت بر خواسته زندانبانان اسرائیلی پیروز شد.

این عضو دفتر سیاسی حماس گفت: بازداشت اداری اسیران فلسطینی، ظالمانه و ناعادلانه و نشان دهنده جنایت‌های رژیم اشغالگر است.

جبارین خاطر نشان کرد ملت فلسطین آماده است تا در مسیر آزادی اسیران هزینه‌های گرانبهایی بدهد و اسرای فلسطینی درهر مبارزه و نبردی که وارد شوند جنبش حماس با قدرت از آنان پشتیبانی خواهد کرد.

زاهر جبارین اعلام کرد به رژیم اشغالگر به ویژه پس از نبرد سیف القدس (شمشیرقدس) هرگز اجازه نمی‌دهد در هیچ نبردی پیروز شود.

رژیم صهیونیستی بر اثر فشار گروه های مقاومت فلسطین در نهایت مجبور به پذیرش آزادی هشام ابو هواش شد. پیش بینی می‌شود هشام ابو هواش، اسیر فلسطینی تا ساعاتی دیگر به اعتصاب غذای خود پایان دهد. تصمیم ابو هواش برای پایان دادن به اعتصاب غذا، پس از توافق برای آزادی او در ۲۶ فوریه اتخاذ شده است.

ابوهواش یکی از ۶۰ زندانی است که در اعتراض به بازداشت اداری رژیم صهیونیستی ۱۴۱ روز است در اعتصاب غذا به سر می‌برند. بازداشت اداری به نیرو‌های رژیم صهیونیستی اجازه می‌دهد که یک زندانی فلسطینی را به مدت نامحدودی بدون هیچ گونه تعقیب قضایی و یا محاکمه زندانی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۵ دی ۱۴۰۰
الحمدلله الحمدلله...
آخرین اخبار