مزار شهید گمنام تازه تفحص شده در اراک برای مراسم خاکسپاری آماده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - مزار شهید گمنام تازه تفحص شده که قرار است فردا در اراک تشییع و در محوطه صداوسیمای استان مرکزی خاکسپاری شود، آماده سازی شده است.

روز پنج شنبه ۱۶ دیماه همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) پیکر ۲۵۰ شهید گمنام در کشور تشییع و خاکسپاری می‌شود و سهم استان مرکزی یک شهید است که در اراک تشییع و در مرکز صدا و سیمای استان مرکزی خاکسپاری می‌شود.

این شهید ۳۴ ساله در جنگ تحمیلی در عملیات‌های دفاع مقدس در شرق دجره به شهادت رسیده است.

داریوش دبیقی مدیرکل صدا وسیمای استان مرکزی گفت: روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۰ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار شهیدان مقاومت صدا و سیمای استان میزبان پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس است.

پیکر این شهید روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدای اراک به سمت مصلی بیت المقدس بر دوش عزاداران حضرت زهرا سلام الله علی‌ها تشییع و پس از عزاداری در مصلا و اقامه نماز ظهرو عصر و اقامه نماز بر پیکر شهید گمنام، به صورت خودرویی به سمت صدا و سیما تشییع و در محوطه صدا و سیمای استان مرکزی خاکسپاری می‌شود.

صدا و سیما در روز تدفین میزبان خانواده معظم شهیدان، ایثارگران، هنرمندان، اصحاب رسانه استان و مسئولین محترم استان مرکزی برای اجرای مراسم تدفین پیکر مطهر شهید است.

مراسم شبی با شهید گمنام هم ام روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.