رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت:در منطقه یک پایتخت بوسیله احداث جدول دوبل در وسط این خیابان جهت جلوگیری از انحراف به چپ وسایل نقلیه اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: طرح جدا سازی مسیر رفت و برگشت خیابان اعجازی واقع در محله ولنجک در منطقه یک پایتخت بوسیله احداث جدول دوبل در وسط این خیابان جهت جلوگیری از انحراف به چپ وسایل نقلیه اجرا شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: به منظور رفع معضلات ترافیکی این خیابان حائز اهمیت در شبکه معابر محله ولنجک طرح احداث جدول دوبل در وسط این خیابان اجرا شد تا هم از توقفات دوبله طول مسیر ج و هم از انحراف به چپ وسایل نقلیه لوگیری شود .

به گفته سرهنگ شریفی، برابر این طرح در نقاط محدودی از طول این جداسازی، بریدگی هایی حفظ می شود تا امکان دور زدن خودروها بطور مدیریت شده ای فراهم شود. در انتهای این خیابان نیز که به سه راه آصف ختم می شود ، نسبت به اصلاح هندسی مورد نیاز اقدام می شود تا از حجم تداخلات در این مقطع حساس از نظر ترافیک عبوری نیز کاسته شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: با توجه به کم عرض بودن معابر مناطق شمالی شهر تهران و عدم امکان تعریض آنها، طرح جداسازی ترافیک خیابان های دوطرفه و مسیرهای رفت و برگشت یکی از راهکارهای موثر جهت روانسازی ترافیک و ارتقاء ایمنی تردد محسوب می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۶ دی ۱۴۰۰
شهری که تو سینه کوه باشه مفتش گرونه
آخرین اخبار