جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:۲ هزار و ۵۰۰ تخته پتو برای دادن کمک به حادثه دیدگان ناشی از سیل به مقصد هرمزگان بارگیری و ارسال شد .

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: دو هزار و 500  تخته پتو بامداد امروز با توجه به استمداد مناطق سیل زده استان فارس، هرمزگان و کرمان توسط اداره لجستیک و آمادگی حوزه معاونت امداد و نجات و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین بارگیری شد.

نیروی‌های امداد و نجات هلال احمر استان در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز و اعلام سازمان، برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شوند.

به گفته وی، با توجه به وقوع سیل در این مناطق، به زیرساخت‌ها و منازل شهروندان خسارات مالی وارد شده و حدود پنج نفر نیز بر اثر ریزش آوار جان خود را از دست داده اند و طبق تاکید هلال احمر، اردوگاه‌های اسکان اضطراری ایجاد شده است.

با توجه به این وضعیت، اقلام زیستی و غذایی در میان آسیب دیدگان توزیع گردیده و مراکز اقامتی در مساجد و سالن‌ها آماده شده که بهترین جا برای استقرار هموطنان است.

 استان قزوین مستعد حوادث و سوانح است و در کنار آن باید در آمادگی کامل باشیم، چون اگر حادثه‌ای در تهران بیفتد باید برای خدمات رسانی به این استان سریعا وارد عمل شویم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار