کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی از مرز‌های شمال غربی، بارش باران و برف از ظهر امروز تا پنجشنبه شب خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد - زهرا عنایتی گفت: این سامانه بارشی که از مرز‌های شمال غربی وارد می‌شود، بیشتر مناطق خراسان رضوی به ویژه مرکز و شمال استان را در بر می‌گیرد و در مناطق سردسیر به صورت برف و در جا‌های دیگر به صورت باران و برف رخ خواهد داد.

وی گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با مه‌گرفتگی و کاهش میدان دید در این مدت برای مناطق مختلف خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته باران در چهار شهرستان خراسان رضوی شامل مشهد، سرخس، گناباد و تربت‌حیدریه بارید که بیشترین آن در گناباد با حدود پنج میلیمتر بود؛ بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا پنجشنبه به پنج درجه خواهد رسید.

عنایتی گفت: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت از صفر به ۲ درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.

چناران با کمینه دمای هوای سه درجه زیر صفر و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در فریمان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.