رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: دانش آموزان باید در مدارس ایرانی با هویت اسلامی و ایرانی کشور خود آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان- مهدی فیاضی، با حکم یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور شد. او مدرک مهندسی الکترونیک و فوق لیسانس MBA دارد و در زمان حضور یوسف نوری در معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع، جذب وزارت آموزش و پرورش شده و در شهر تهران خدمت خود را آغاز کرده است.

از سوابق اجرایی او می‌توان به پانزده سال سابقه معلمی، معاونت و مدیریت در ۱۰ مدرسه شهر تهران، رئیس حوزه ریاست سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در سال ۸۷ و ۸۸ و مشاور علمی و فرهنگی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش در سال ۸۹ و ۹۰ اشاره کرد.

مهدی فیاضی در اولین اظهارنظر خود پس از این انتصاب گفت: باید کارکرد و ماموریت مدارس ایرانی خارج از کشور، رسالت شود. مهم‌ترین اقدامی که باید در این زمینه انجام شود، این است که برنامه‌های درسی دانش آموزان خارج از کشور به صورت بین المللی برگزار شوند. با این اقدام بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور و فرزندان ایران دوستان خارج از کشور با اشتیاق در مدارس کارآمد و دارای برنامه درسی بین المللی حضور خواهند یافت.

به گفته فیاضی اقدام بعدی که باید در مدارس ایرانی خارج از کشور انجام شود، فارسی آموزی، ایران شناسی و آشنایی با زبان، هنر و کشور ایران است و با این اقدام دانش آموزان با هویت اسلامی و ایرانی کشور خود آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
ایشان لیسانس مهندسی الکترونیک هستند و متولد 1352.
دوره MBA کارشناسی ارشد ارزشیابی نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۷ دی ۱۴۰۰
باید کارکرد و ماموریت مدارس ایرانی خارج از کشور، رسالت شود.

دقیقا یعنی چی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۶ دی ۱۴۰۰
گویا این مهدی فیاضی داماد زاکانی نیست. مشابهت اسمی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
برادر داماد زاکانی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۵ دی ۱۴۰۰
کلاف پیچیده داماد بازی!
تا حالا آقازاده ها بودند، حالا نوه جان ها و داماد جان ها هم اضافه شدند.
آخرین اخبار