فرمانده نیروی دریایی سپاه، وصیتنامه شهدا را میراث آنان خواند که با خواندنشان می‌توان به بصیرت دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب در آیین دومین یادواره ۲۲ شهید محله جبری بوشهر گفت: شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم و ارثی که از شهدا مانده، وصیتنامه آنان است که باید با این میراث، به بصیرت برسیم.

او گفت: رزمندگان پرتوان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های گوناگون حماسه‌های مهم آفریدند که هر کدام از این حماسه‌ها تفاسیر و تحلیل‌های فراوانی از اقتدار و رشادت رزمندگان دلیر اسلام دارد که برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین شهادت سردار سلیمانی را یکی از جنایتکارانه‌ترین حادثه‌هایی عنوان کرد که آمریکایی‌ها انجام دادند و گفت: روسیاهی آن برای همیشه برای آن‌ها خواهد ماند.

تنگسیری گفت: استان بوشهر همواره افتخارآفرین بوده است و در مبارزه با استعمار و استکبار، شهدای بسیاری تقدیم کرده است.


بیشتر بخوانید


او گفت: ۱۶ مهر۱۳۶۶ رزمندگان نیروی دریایی سپاه با ایمان لایزال الهی و با توانمندی و اقتدار به متجاوزان آمریکایی در خلیج فارس ضربات مهلکی زدند که حیثیت سیاسی و نظامی شیطان بزرگ از بین رفت و سال ۱۳۹۴ در محل شهادت این شهیدان، خداوند سیلی محکمی به آمریکایی‌ها زد و این گونه خداوند اقتدار ما را به جهانیان نشان داد.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر نیز گفت: نهضت حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب، وجه شباهت زیادی به قیام امام حسین (ع) و یارانش دارد، شهدا در چنین مکتبی پرورش یافته‌اند و درس دینداری، مجاهدت در راه خدا، شجاعت و استقامت رابه ما آموختند.

در این مراسم با تجلیل از خانواده ۲۲ شهید محله جبری بوشهر و شهدای مدافع حرم، شناسنامه شهدای این محله رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.