رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اطعام‌دهی یک هزار نفر همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) از محل نیت مرحوم سیف‌الدوله خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان  همدان- حجت‌الاسلام ابوذر عباسی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: همزمان با این ایام برنامه سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه شاخص شهرستان ملایر برگزار می‌شود وهزار سبدغذایی نیز بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

ویژه‌برنامه‌های ایام فاطمیه در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) و امامزاده عبدالله (ع) ملایر و سایر بقاع شاخص ومراسم عزاداری ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بقاع متبرکه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: برپایی خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون اعزامی از قم در این ایام در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان از برنامه‌های اوقاف است و همچنین مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی و تبیین زندگی فاطمی (س) از برنامه‌های این مبلغان در بقاع متبرکه خواهد بود.

یک هزار پرس غذا از محل موقوفات سیف‌الدوله در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ازموقوفات این واقف خیراندیش در بین عزاداران و خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.