رئیس ائتلاف الفتح عراق از همه کسانی که با حضور گسترده خود دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی را گرامی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری عراقی العهد، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح از مردم عراق، نیرو‌های بسیج مردمی عراق، نیرو‌های مقاومت عراق و همه کسانی که با حضور گسترده خود دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس را گرامی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

هادی العامری گفت: ما از تلاش‌های برگزارکنندگان این مراسم در همه استان‌ها و از نیرو‌های امنیتی عراق برای ایجاد شرایط مناسب قدردانی می‌کنیم.

او همچنین افزود: این تجمع‌های گسترده پیامی سیاسی و عمومی است که نشان دهنده رویارویی با تصمیم هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی است.

هادی العامری ادامه داد: از همه کسانی که به مزار شهید ابومهدی المهندس در نجف اشرف و محل شهادتش در جاده فرودگاه بغداد رفتند، بسیار سپاسگزارم.

رئیس ائتلاف الفتح عراق افزود: ما ملتی هستیم که رهبرانش شهید هستند، عنوانش پیروزی است و تاریخش انگیزه‌ای دارد که با شجاعت از شهادت می‌گذرد.

هادی العامری در پایان گفت: رحمت خدا بر دو شهید و دو فرمانده پیروزی، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یارانشان و همه شهدایی که در راه مقابله با استکبار و تروریسم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار