مشاور اجرایی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: انسجام و اتحاد دستگاه‌های خدمات رسان در یزد برای توسعه گردشگری قابل تحسین است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - سید محمد کاظم خلدی نسب، مشاور اجرایی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی در جلسه ستاد خدمات سفر که در استانداری یزد برگزار شد، گفت: انسجام در ارائه همکاری‌های مشترک بین دستگاه‌های مختلف به منظور توسعه‌ی گردشگری در استان یزد وجود دارد، که این امر قابل تقدیر است.

خلدی نسب گفت: مقدمات پذیرش مسافر در نوروز ۱۴۰۱ در حال فراهم شدن است که اولویت همه ما سلامت مردم است و باید در پذیرش مسافر در ایام نوروز دستورالعمل‌ها رعایت شود.

او با اشاره به اینکه سفر عامل شیوع کرونا نیست و رعایت نکردن دستورالعمل‌ها موجب شیوع کرونا می‌شود، از تنظیم چهار شیوه نامه با عنوان آموزش‌های سفر برای عموم مردم، سفر ایمن، هوشمند و مسوولانه با هدف فراهم کردن مراکز اقامتی ایمن برای مردم خبر داد.

او گفت: محور ۱۵ کیلومتری گردشگری با هدف ایجاد گردشگری در دسترس اقدام جالبی بود که با نصب علائم برای افراد کم توان و کم برخوردار ایجاد شده است.

خلدی نسب گفت: تدابیر و فعالیت‌های دولت سیزدهم برای واکسیناسیون کرونا و واکسینه شدن ۷۰ درصد جمعیت کشور، نوید خوبی برای سفر در نوروز ۱۴۰۱ و آمادگی دستگاه‌ها با هدف خدمات به مسافران است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.