استاندار اردبیل گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در ایجاد و تامین زیرساخت‌های اساسی طرح‌های اشتغالزا همکاری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل درشصتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت:طرح توسعه برخی پروژه ها می تواند زمینه اشتغال بخش بزرگی از جوانان و خانواده ها را شامل شود و ایجاد زیرساخت نه تنها هزینه نیست؛ بلکه نوعی سرمایه ‌گذاری و تولید ثروت است.
او گفت: باید دیدگاه های توسعه محور در استان جایگاه خود را پیدا کند و دستگاه های اجرایی وظایف ذاتی خود را به انحو احسن انجام دهند.

استاندار اردبیل گفت: برای حل برخی موارد باید راهکار قانونی پیدا کنیم تا مسایل مطروحه در اسرع وقت با رعایت جوانب کار در تسریع و تسهیل مشکلات به نتیجه برسد.

عاملی در رابطه با یارانه طرح های صنعتی گفت: این منابع در سال آتی در قانون بودجه گذاشته می شود و این اعتبار با پیگیری های اساسی در اختیار طرح های صنعتی قرار می گیرد.
او گفت: دولت حدود ۴۰میلیارد تومان از محل تسهیلات یارانه ای به واحدهای صنعتی استان تعهد دارد و این منابع پیگیری خواهد شد البته تا پایان ماه اختصاص یک سری اعتبارات ابلاغ می شود.

عاملی گفت: طرح های گاوداری و دامداری باید به سمت صنعتی شدن سوق داده شوند تا درآمد لازم برای مدیریت و تولید ثروت را داشته باشند.

رییس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: وضعیت برق رسانی و روشنایی کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران چند ماه بود بلاتکلیف مانده بود که با تلاش شرکت برق منطقه ای استان مشکل این مجموعه حل شد و باید همه دستگاه های اجرایی در راستای حل مسایل و رفع موانع تولید و اقتصاد تلاش کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.