کاخ سلطنتی سوئد از ابتلای پادشاه و ملکه سوئد به کرونا علیرغم تزریق دوز سوم واکسن خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، کاخ سلطنتی سوئد امروز (سه‌شنبه) از ابتلای «کارل گوستاف شانزدهم» و «سیلویا» پادشاه و ملکه سوئد به کرونا علیرغم تزریق دوز سوم واکسن خبر داد.

در بیانیه این کاخ سلطنتی آمده است: «پادشاه و ملکه سوئد ۳ دوز واکسن خود را تزریق کرده‌اند، اما اکنون علائم خفیف کرونا دارند، اکنون سویه اُمیکرون کرونا سویه غالب در سوئد است.»

پادشاه ۷۵ ساله و ملکه ۷۸ ساله اکنون در قرنطینه به سر می‌برند و مقامات در حال بررسی افرادی هستند که با آن‌ها در تماس بودند.

سوئد در تاریخ ۳۰ دسامبر با اعلام ۱۱ هزار و ۵۰۷ رکود جدیدی را برای مبتلایان به کرونا ثبت کرد. مقررات تازه دولت سوئد، محدودیت‌های جدیدی برای تمامی اماکن عمومی از جمله رستوران‌ها و مراکز خرید اعمال کرده است.

سویه اُمیکرون کرونا که اولین بار در آفریقا دیده شد، تاکنون به بسیاری از کشور‌ها رسیده و حتی در بسیاری از آن‌ها رکورد نیز زده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حجی گیرینوف
۱۹:۱۸ ۱۶ دی ۱۴۰۰
یعنی دوز سوم رو میزد گرفتار نمیشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۵ دی ۱۴۰۰
اگه برکت میزدن ، مبتلا نمیشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۵ دی ۱۴۰۰
اگر برای تحقیر و تمسخر گفتید یک نگاهی به وضع کنونی امریکا خواهشا بندازین که یک میلیون مبتلا در یک روز هم داشت با وجودیکه فایزر و مدرنا و جانسون واکسن هایشان بودند. فوتی هایشان نیز تا آنجا که من دنبال می کردم بعضا چندین برار فوتی های ایران بود (چندین برابر بیشتر از نسبت جمعیتی آمریکا و ایران) در ۴ ژانویه این عدد ۲۳۶۶ بود و در همین زمان فوتی های ایران ۳۴ بود. در حالی که امریکا تقریبا ۴ برابر ایران جمعیت دارد فوتی هایش ۶۹ تا ۷۰ برابر فوتی های ایران بود. البته که نوساناتی در هر دو کشور وجود دارد برای مثال یک روز ایران به زیر ۳۰ بود و روزی به ۴۲ می رسد. که می توانید در گوگل با سرچ کلمه ی کرونا آمار های نموداری این ها را ببینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۵ دی ۱۴۰۰
کرونای آفریقایی
آخرین اخبار