۷۷ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از ۲۳ هکتار از اراضی ملی مازندران اخذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- جابر حسن زاده معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران گفت: با پیگیری‌های حقوقی از سوی این اداره‌کل در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان و با حمایت جدی دستگاه قضایی، از ابتدای امسال تاکنون ۷۷ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال در بخش مسکن اخذ شده است.

حسن زاده گفت: این آرا مربوط به پرونده‌های مهم و حساس اختلافی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران با متصرفان و زمین‌خوارانِ اراضی ملی در استان بوده است.

۴۳ فقره رای قطعی قضایی در راستای رفع تصرفات غیر مجاز اجرا شد که به تبع آن بیش از ۹ هکتار از اراضی ملی در سطح استان به دولت اعاده شد.

اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که انجام گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران نسبت به اشخاصی که اقدام به دست‌اندازی به اراضی ملی می‌کنند به‌هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد.

به گفته حسن زاده اداره کل راه و شهرسازی مازندران از اراضی ملی با آمادگی کامل حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.