در مراسمی از ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومان گیلان قدردانی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسدالله عباسی، استاندارگفت: با مدیریت جهادی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی و ملی، می‌توان گام‌های عملی و موثری برای محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار برداشت.

به گفته او، تمامی مسئولان استانی دولت برای تحقق حداکثری و هرچه سریعتر این امر مهم، اهتمام جدی دارند.

ضیاء الدین حزنی، معاون هماهنگ کننده‌ی قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه افزود: تاکنون بیش از ۱۵ هزار طرح عمرانی، عال المنفعه و محرومیت زدایی با بیش از ۲۵۷ هزار میلیارد تومان در مناطق مختلف گیلان اجرا شده و این روند تا پایان محرومیت در مناطق کم برخوردار استان با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه مشاهده‌ی فقر و محرومیت، زیبنده‌ی نظام اسلامی نیست، گفت: با وجود اینکه کار‌های بزرگی در امر عمران و آبادانی مناطق محروم و ساخت مسکن محرومان در کشور انجام شده، اما این مهم زمانی به هدف غایی خود می‌رسد که ریشه‌ی فقر و محرومیت از استان و کشور برچیده شود.

همچنین از برنامه ریزی برای تهیه بیش از ۶ هزار جهیزیه نو عروسان کم برخوردار، در جهت تحقق ازدواج آسان در گیلان محقق می‌شود.

محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز با اشاره به تداوم نهضت ساخت مسکن محرومان در گیلان تا جبران کامل این نقیصه، به تمامی فرماندهان ۱۸ گانه‌ی سپاه نواحی استان افزود: برای تحقق تعهدات ایجاد شده در فاز‌های مختلف، تمامی تلاش خود را برای جلب مشارکت دست اندرکاران اعم از دولتی ها، نهاد‌های حمایتی و مردم نیکوکار بکار گیرند.

احمد ابراهیمی، فرمانده بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم، هزینه‌ی تمام شده‌ی هر یک از ۷۴۱ واحد احداثی در فاز دوم طرح مسکن محرومان گیلان را ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد : این درحالی ست که قرارداد مشارکت نهاد‌های حمایتی با سپاه برای ساخت هر واحد ۵۵ میلیون تومان بوده است.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.