فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای با اعتراف به 32 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در نقاط مختلف این شهرستان رسیدگی  موضوع در دستور کار قرار ماموران گرفت.

ماموران کلانتری 15 شریعتی حین گشت زنی شخصی را دیدند که در حال شکستن شیشه یک دستگاه خودرو پژو 405 و سرقت از آن بود که سریعا وارد عمل شدند.

ماموران  به سرعت این سارق را دستگیرکرده اند و متهم در تحقیقات به 32 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

برخورد با پدیده سرقت را از مهم ترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

قاتل فراری در کرمانشاه دستگیر شد

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری مردی خبر داد که در یکی از روستا‌های شهرستان پس از قتل همسر خود متواری شده بود.

پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد قتل در روستای «سورکال» شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پاسگاه قزانچی پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که مردی ۴۸ ساله پس از قتل همسر ۴۳ ساله خود متواری شده است.

 ماموران با دریافت این گزارش، اقدامات اطلاعاتی خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز و توانستند مخفیگاه وی را در روستا شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کنند.

 قاتل دستگیر شده به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی،اعتراف کرد و به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شد.

41 هزار عدد ماسک قاچاق در کرمانشاه کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 41 هزار عدد ماسک قاچاق در محوطه ترمینال شهید کاویانی با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

ماموران ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه حین گشتزنی در محوطه پایانه به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی های انجام شده 41 هزار عدد ماسک قاچاق به ارزش 410 میلیون ریال کشف کردند.

یک نفر در این راستا  دستگیر شد و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.